CUSTOMER SERVICE - 1

Zwiększenie pewności w diagnozowaniu i obsługiwaniu klientów

Tematyka :                                                                                                                                                                    

  • ● Wprowadzenie do zagadnienia roli klienta
  • ● Aktywne słuchanie klientów – nastawienie na ich potrzeby                                                                                                           
  • ● Jak dobrze zaprezentować ofertę ?
  • ● Pokonywanie obiekcji klientów
  • ● Zamiana cech produktów / usługi na korzyści

Korzyści dla uczestnika :       

  • ● Pokonanie własnych barier w rozmowach z klientami
  • ● Wzmocnienie nabytych umiejętności poprzez ćwiczenia praktyczne
  • ● Rozwój umiejętności finalizowania obsługi klienta, zakończonej sprzedażą

Ilość osób na szkoleniu :

  • ● Maksymalnie 10

W cenie szkolenia zapewniamy :

  • ● Obiad oraz napoje
  • ● Materiały edukacyjne oraz dyplom Academy
  • ● Czas trwania 1 dzień 10.00-15.00

Instruktor prowadzący Artistic Team PUCHAŁKA – Elżbieta Kruk, Jolanta Puchałka

Cena netto :

  • ● 250 zł / osoba
  • ● 2500 pkt. Beauty Club Wella  

* Akademia posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych pod numerem ewidencyjnym 2.24/000652015
* Sposób zapłaty : gotówka / możliwość zakupu szkoleń za punkty lojalnościowe w programie Beauty Club Wella.

Zapisy i informacje, numer telefonu : +48 508178094

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Akceptuje ciasteczka na tej stronie.

EU Cookie Directive Module Information