COUSTOMER SERVICE – 2

Pokonanie 4 etapów rozmowy z klientem w celu zwiększenia sprzedaży produktów pielęgnacyjnych do włosów.

FORMA


Teoria / Praktyka


Godz. 10.00 – 15.00



CZAS TRWANIA


1 dzień


WARSZTATY
  • -nawiązanie relacji z klientem
  • -zbieranie informacji i badanie potrzeb
  • -przedstawienie propozycji i prezentacja produktu/usługi
  • -zakończenie obsługi i przekonanie klienta o słuszności podjętej decyzji
NAGRODY

 

  • -poznanie i przećwiczenie wszystkich kroków w procesie obsługi klienta
  • -zwiększenie umiejętności poszukiwania rozwiązań w codziennej obsłudze klientów
  • -poznanie praktycznych sposobów radzenia sobie z trudnymi klientami
  • -certyfikat ukończenia warsztatów
  • -materiały edukacyjne
  • -możliwość współpracy przy różnych projektach

CENA 350 zł netto

MIEJSCE WARSZTATÓW

Puchałka Hair Academy
43 – 200 Pszczyna
ul. Plac Targowy 7

Zapisy i informacje: +48 508178094

* Akademia posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych 2.24/00065/2015  

* Przy zakupie warsztatów w programie Beauty Club Wella termin należy potwierdzić u swojego Doradcy Handlowego Wella.

* Wszystkie materiały dostępne na stronie: hair-academy.jmpuchalka.pl oraz folderach reklamowo informacyjnych są chronione prawem autorskim i chronią je odpowiednie przepisy Polskiego Prawa. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie w jakiejkolwiek formie bez zgody autora jest zabronione.



Współpraca

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Akceptuje ciasteczka na tej stronie.

EU Cookie Directive Module Information