COUSTOMER SERVICE – 2

Pokonanie 4 etapów rozmowy z klientem w celu zwiększenia sprzedaży produktów pielęgnacyjnych do włosów

Tematyka :                                                                                                                                                                    

  • ● Nawiązanie relacji z klientem
  • ● Zbieranie informacji i badanie potrzeb                                                                                                           
  • ● Przedstawienie propozycji i prezentacja produktu / usługi
  • ● Zakończenie obsługi i przekonanie klienta o słuszności podjętej decyzji

Korzyści dla uczestnika :       

  • ● Poznanie i przećwiczenie wszystkich kroków w procesie obsługi klienta
  • ● Zwiększenie umiejętności poszukiwania rozwiązań w codziennej obsłudze klientów
  • ● Poznanie praktycznych sposobów radzenia sobie z trudnymi klientami

Ilość osób na szkoleniu :

  • ● Maksymalnie 10

W cenie szkolenia zapewniamy :

  • ● Obiad oraz napoje
  • ● Materiały edukacyjne oraz dyplom Academy
  • ● Czas trwania 1 dzień 10.00-15.00

Instruktor prowadzący Artistic Team PUCHAŁKA – Elżbieta Kruk, Jolanta Puchałka

Cena netto :

  • ● 250 zł / osoba
  • ● 2500 pkt. Beauty Club Wella  

* Akademia posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych pod numerem ewidencyjnym 2.24/000652015
* Sposób zapłaty : gotówka / możliwość zakupu szkoleń za punkty lojalnościowe w programie Beauty Club Wella.

Zapisy i informacje, numer telefonu : +48 508178094

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Akceptuje ciasteczka na tej stronie.

EU Cookie Directive Module Information